25 marca 2017

Powrót . Wielkie Zmiany

Dobry wieczór .

Pojawiłam się znów , choć przyznam się bez bicia, że tego bloga chciałam usunąć i założyć nowego aczkolwiek troche mi go szkoda . :) 
Przypomina mi dużo o wczęśniejszych czasach , dlatego postanowiłam , że będę go kontynuować pod inną nazwą ale wciąż jest ten sam. :) 

Dlaczego przestałam pisać? 
Bardzo dużo się zmieniło w moim życiu .

a minął zaledwie rok czasu . 
Mam mnóstwo pomysłów na posty i póki co czas i zdrowie mi na to pozwalają dlatego też , bardzo chcę zacząć znów być z wami wszystkimi na bieżąco :) 

Kto jest tutaj ze mną? :* 
Oddzywać się, zostawiać swoje blogi , chętnie wpadnę , poczytam i znów się wdrążę :) 
Póki co to byłoby na tyle .
Reszta w kolejnym poście. :) 



Pozdrawiam i do następnego ! :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś, będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie jakis ślad. :) - Oczywiście się odwdzięczę :)
Każdy komentarz motywuje i napędza!