7 marca 2016

JESTEM TWOJA



Jak sama nazwa postu wskazuje , znów poruszany będzie temat związków.
Jestem Twoja , ale czy tylko Twoja na wyłączność? 




Absolutnie nie! Bycie w związku niesie za sobą wyrzekanie się pewnych rzeczy ale nie możemy całego życia oddać swojej drugiej połówce !  To, że jesteśmy w związku nie jest od razu założone , że jesteśmy w klatce! – taki związek nie da rady! To znak, że w związku nie ma szacunku ani zaufania. A to podstawa!
Każdy człowiek ma prawo ( będąc oczywiście w związku) wyjść z przyjaciółmi , mieć tych przyjaciół i utrzymywać z nimi kontakt! Oni też są częścią naszego życia! Mając tą jedną najważniejszą osobę u swego boku, nie oznacza, że nie potrzebujemy już nikogo więcej!!!
Niezależnie od wieku każdy ma prawo na chwile samotności , na chwilę spotkań z przyjaciółmi, ze znajomymi , ponieważ to taka odskocznia której potrzeba wszystkim. Nikt nie lubi jak pojawia się rutyna , monotonia w życiu . 
Życie mamy jedno , nikt go za nas drugi raz nie przeżyje więc dlaczego będąc w związku trzeba zgadzać się na „klatkę”.  Jeśli  Twoja druga połówka wiecznie robi Ci zakazy , to taki związek na dłuższą mete nie ma szans, w końcu dopadnie Cię depresja, później żal a na końcu ogromna złość .

Wszyscy mogą, tylko nie Ty. Mimo, że kochasz to chcesz prowadzić życie towarzyskie bez ciągłych kłótni, bez wyrzutów sumienia!!!  Jeśli znajdziemy odpowiednią osobę , to taka rutyna nas nie dopadnie, a co jest najważniejsze?- Jak już wczesniej wspomniałam szacunek i zaufanie!!!!!
W końcu wybraliśmy tą osobę, chcemy spędzić z nia resztę życia ale jak jej przetłumaczyć to, że chcąc wybrać się na babski wieczór dalej będzie najważniejsza osobą? Jak wytłumaczyć , że mając kolegów nie myslimy o zmianie? Ciężki orzech do zgryzienia! Nastały takie czasy, że o zaufanie ciężko. 

Jestem Twoja i Twoja będę . Wybrałam Cię z miliona innych ludzi , doceń to , nie skazuj mnie na zamknięcie w klatce , jeśli naprawdę kochasz.  


Jak myslicie? Co robić w takich sytuacjach? Odcinać sie od wszystkich na rzecz związku? 
Czy to ma sens? 



Sama za Michałem nie przepadam, ale ta piosenka to mistrzostwo świata <3 !

11 komentarzy:

  1. Ciekawie napisane. Zapraszam do mnie;)

    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sensu odcinać się od wszystkich dla związku,bo taki związek może nie przetrwać,a przyjaciół i rodzinę ciężko będzie odzyskać,dlatego trzeba mieć pewne granice których nie można przekraczać :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, racja. Od związku toksycznego trzeba od razu uciec wedug mnie. Można próbować ratować, ale osoba niestety już pewnie taka jest i nic tego nie zmieni. Mamy prawo do wolności i nikt nie może nas ograniczać. Co do Szpaka - ma on swoich zwolenników i przeciwników. Ja zdecydowanie należe do tej drugiej grupy, nie przepadam za nim. Ta piosenka też mi się nie spodobała.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Związek to nie jest tylko i wyłącznie oddanie siebie drugiej osobie i bycie jego własnością, trzeba umieć zadbać również o strefę prywatną i kontakt z innymi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko się żyje z osobą, która robi Ci zakazy.. W związku najważniejsze jest zaufanie i miłość. Odcinanie się od innych ludzi, którzy nas otaczają na poczet związku jest dla mnie chore.. Ale zrozumiałam to po przejściu dwóch poważniejszych związków. Teraz jestem szczęśliwą matką i mężatką, która jeździ na imprezy z koleżankami, zakupy i spotyka się z nimi na co dzień. Powiem Ci, że bez znajomych można ześwirować haha ;)
    Dużo bym jeszcze napisała, ale o Twojego posta tu chodzi a nie o mojego ;)

    Szczęścia kochana i buziole
    Patrycja :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze jest to by w związku byc szczęśliwym, nie można kogos ograniczać i pozbawiac go kontaktu z innymi :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie na pewno nie można od razu zakładać, że jak ktoś Cię ogranicza to ten związek na pewno nie ma przyszłości... To, czego potrzeba dobremu związkowi to przede wszystkim rozmowa, nawet jeśli ma się skończyć kłótnią. Kłótnie też są ważne, czasem trzeba się pokłócić by się zrozumieć, dotrzeć do siebie, zmotywować do spojrzenia inaczej.
    Wszystko można wypracować, nauczyć się kompromisów, albo po prostu dojrzeć - bo zamykanie drugiej osoby w klatce świadczy właśnie o braku dojrzałości, przynajmniej moim zdaniem.
    Ale łap obserwację ♥

    {xpanikax.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  8. Zależy jak dana osoba się zachowuję. Możecie być razem a ona pokazuję, że Cie kocha więc spokojnie masz do niej zaufanie i nie robisz zakazów. Jest tez tak, że osoba może Cie traktować po prostu jak nic, i wtedy dopiero zaczynają się zakazy..


    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też za Michałem nie przepadam ale ta piosenka jest naprawde okej!
    Nienawidzę jak ktoś robi zakazy w związkach itp, przecież nawet jedna osoba by nie była z tą drugą gdyby jej nie kochała wiec po być zadrosnym i dawać zakazy skoro można wszystko wyjaśnić?


    Zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słucham go ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam że jeśli osoba,kóra niby nas kocha trzyma nas jak w klate,to tak naprawdę nas nie kocha.Nie może kierować naszymi decyzjami!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, będzie mi bardzo miło jak zostawisz po sobie jakis ślad. :) - Oczywiście się odwdzięczę :)
Każdy komentarz motywuje i napędza!